O femeie a intrat în șoc anafilactic după ce i-a fost administrată prima doză de vaccin AstraZeneca, la un centru de vaccinare din judeţul Olt

Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) precizează că, duminică, într-un centru de vaccinare din judeţul Olt, o femeie de 46 de ani a dezvoltat o reacţie severă post vaccinare, de tip anafilactic, la acest moment starea pacientei fiind bună.

„Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacţie alergică cu criterii de şoc anafilactic”, arată CNCAV într-un comunicat de presă.

Sursa citată menţionează că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacţii alergice.

„Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgenţă îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice. Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgenţă în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din municipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare. La acest moment, starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate”, arată CNCAV.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.